amiizlife

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Amanda Johansson - 14 november 2012 22:57

Tjo !! :D Vad händer ? Jag är iallafal sjukt trött och ska sova typ snart.. Har utvecklingssamtal imorgon på morgonen klockan 9 typ, tror jag :/ Men tänkte bara se vad som hände och det men fick en lite sjuk fråga på facebook.... Haha, jag dööööööööör !! Men iallafall jag nämner inga namn..


Den skrev såhär..

"Brukar du och Emre typ såhär du vet ligga med varann ?"


Och nej det brukar vi inte. Lite sjuk fråga för du som frågade vet att han inte bor här i Kiruna så lite svårt, och så är jag bara 13 år.. Ja, han är min pojkvän men jag ligger inte med killar jag är tillsammans med precis, för att ja jag sa ju att jag bara är 13 år än och förhållande är inte om att ligga med varann, pussas ochh det.. Det är att vara med den personen man älskar, vad jag vet iallafall.


Men nu ska jag sova.. Godnatt alla fina läsare ! Puss och Kram <3

Av Amanda Johansson - 14 november 2012 19:02

Nu har dem äntligen kommit (momm och moffa), snart ska vi fika ! Hehe, gött ! ;) Nej, man... Varför känns det som fredag idag ? Asså okej ? Det är onsdag för er som inte visste det och för mig såklart för jag visste inte det innan jag visste det, om ni förstår vad jag menar ? ;) Men hojja, det är skämmigt för jag vet inte vad jag ska säga, eftersom dem inte förstår svenska så måste jag prata finska hela tiden.. Jag förstår typ allt på finska men problemet är bara att jag inte vet hur jag ska svara, eller jag vet men jag är inte säker, eller jag är visst säker men jag vågar inte för jag är feg.. xD Okej, det här blev tjorvigt eller ? :)


Förresten, tack till alla som läser och kommenterar/skickar frågor till mig, ni ska bara veta hur kul det är när jag ser att jag har en ny kommentar/fråga, så TACK !! :D <3

Ser ut som att jag har svart hår, hehe ! ;)

Av Amanda Johansson - 14 november 2012 18:17

Hej ! :D Titta gärna in min kompis Ellinors blogg ! :) Hon kanske länkar till just DIN blogg om du är snäll, hehe ! ;) Du kommer till hennes blogg genom att klicka ---> HÄR <--- :D Och varför inte skicka en kommentar till henne också ? :)

  

Min fina vän Ellinor ! :) <3

Av Amanda Johansson - 14 november 2012 18:01

Eftersom att jag fick en fråga idag om jag kunde göra ett videoinlägg så gjorde jag det ! :) Vi gjorde den för ett tag sen.. Och vi hade inget att göra så det fick bli ett konstigt videoinlägg ! xD

Av Amanda Johansson - 14 november 2012 16:12

Hej på er alla ! :) Har just fixat bloggheadern som ni kanske såg eller ? :) Men just nu är jag hos Anna och vi håller typ på att skriva till den här solidaritetsarbetet som man skulle.. Snart kommer mormor och morfar :D (kankse om nån timme, jag vet inte) Men iallafall så har jag inte gjort nått speciellt idag alls.. Har bara suttit och skrivit till solidaritetsarbete och pluggat lite asien.. Men jag bloggar lite senare på kvällen, vi ses, hejdå ! Kram <3

Gammal bild, jao ! ;)



Av Amanda Johansson - 14 november 2012 09:34

Hej alla fina ! <3 Har just vaknat, som jag skrev i ett inlägg igår så behöver jag inte gå i skolan idag vilket ingen på högstadiet behöver blablabla så jag ska jobba hemma idag och imorgon med Anna :) Asså vi skulle jobba med solidaritetsarbete, jag har "läkare utan gränser" tror jag det hette..... Men nu ska jag gå ner och äta frukost, bloggar senare.. :)


Förresten besök gärna Linas blogg, hon har jätte fin och bra blogg ! :) <3 För att komma till hennes blogg så klickar du ---> HÄR <--- eller ---> HÄR <--- :D Kram <3

  

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards