amiizlife

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Amanda Johansson - 22 november 2012 19:41

Tjo ! ;) Sitter uppe på mitt rum just nu och lyssnar på "Take Me Home" (one directions nya album). Sjukt bra !! :) Men har bara typ gått runt hela huset, för har vart så himla trött så jag inte vet vad jag riktigt håller på med.. xD Nu är jag inte lika trött, men trött är man väl fortfarande.. Ska bara duscha sen kan jag sova om jag vill, men asså jag ska då inte gå och sova 8 inte.. Nej, nej absolut inte ! Haha ;) Men nästa vecka är det skola igen.. :( Skit också !! Nej men snart är det ju jullov och julafton !! Yeey ! :D Längtar sjukt mycket till julafton, kanske för att jag vet vad jag kommer att få men ska låtsas som att jag inte vet för att jag vet att mamma vill se min, min när jag öppnar ena paketet.. xD ASSÅ OM JAG HAR RÄTT OM VAD JAG KOMMER ATT FÅ SÅ DÖR JAG ALLVARLIGT !!!! BÄTTRE SAK KAN MAN INTE FÅ !!!!!!!! JAG DÖR REDAN NU BARA AV ATT JAG TÄNKER PÅ DET !!!! :D Hojja.. :) Men ni får vänta lite tills julafton och sen kan jag säga till er, hehe ! ;) Men ni får ha det så bra, kram ! :) <3

 

Det här är en sjuuuuukt gammal bild vilket ni kanske ser på både mig OCH Anna ! :P



Av Amanda Johansson - 22 november 2012 17:56

Hej alla fina ! :) Vad gör ni ? Själv så är jag sjukt trött, vart mycket liv på praoen idag även om det var ovanligt lite kunder idag för jätte många var lediga.. Men musiken var värst.. Gick därifrån efter ett tag, asså jag brukar tåla mycket ljud men var så himla trött.. Nu ska jag snart äta middag sen blir det bara att ta det lungt.. Sista dagen på praoen imorgon så måste ju orka. :) Det är lite trist att gå runt där utan Anna nu när hon är sjuk men annars har det varit sjukt kul att praoa på Resurs Center. Finns ju så många gulliga människor där.. :) Men det här fick bli ett kort inlägg, bloggar mer senare, kram ! <3

Photo: Prao.. :)


Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards