amiizlife

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Amanda Johansson - 27 november 2012 20:09

Hej ! Mår piss.. Har så jävla ont i magen, (mår illa och det känns som arr jag ska spy) och ont i huvudet.. :( Jag vill inte bli sjuk.. Men men, eftersom att min syrra har typ mag sjuka så kommer säkert jag också att få det nu.... NEEJ !!! :( Ligger ner just nu men varje gång jag ställer mig upp så känns det som att jag ska spy, och nej det är verkligen inte roligt.... ;(


Aja, ska sluta gnälla nu, men då kan jag fan inte blogga heller för det enda jag gör när jag mår illa/är sjuk är att gnälla... Men ni får ha det så bra så ses vi senare.. :) Kram <3

Av Amanda Johansson - 27 november 2012 13:08

Tjo ! ;) Sitter just nu i klassrummet och har engelska.. Har typ vikarie eller nått.. xD Men när jag kommer hem så ska jag sova.. Haha, nej men jag är skit trött.. ;( Jobbar men Ebba iallafall vilket är kul, men engelska.... Nej inte lika.. :P Men nu måste jag dra.. Bloggar när jag kommer hem, hejjs ! :)

Bild från rasten ! ;) Snygg Tarja är, jao ! :P <3 Kram <3

Av Amanda Johansson - 27 november 2012 10:08

Hej alla fina ! :) Förlåt för att jag inte la upp videon som jag och Anna gjorde men vi var så trötta så vi orkade inte.. Hade så jävla ont i huvudet igår så jag somnade ganska tidigt och det.. :) Men just nu sitter jag i skolan men Ebba och Alva.J :) Men snart har vi typ SO tror jag elr nått.. Buu, tråkigt.. :/ Så hajdå ! :)


Gammal bild.. Typ 3 år sen på julafton.. :)

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards