amiizlife

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Engelska

Av Amanda Johansson - 27 november 2012 13:08

Tjo ! ;) Sitter just nu i klassrummet och har engelska.. Har typ vikarie eller nått.. xD Men när jag kommer hem så ska jag sova.. Haha, nej men jag är skit trött.. ;( Jobbar men Ebba iallafall vilket är kul, men engelska.... Nej inte lika.. :P Men nu måste jag dra.. Bloggar när jag kommer hem, hejjs ! :)

Bild från rasten ! ;) Snygg Tarja är, jao ! :P <3 Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Johansson - 29 november 2012 20:11

Tänkte bara säga att jag byter blogg till nattstad istället.. :) Så kommer inte blogga på denna blogg, tar bort den om ett tag ! :) Min nya blogg ---> KLICKA <--- det är fett mycket enklare att göra t.ex. vloggar och det där så ja ! :) ...

Av Amanda Johansson - 29 november 2012 16:24

Hej på er ! :) Har vart i skolan och kommit hem för ett tag sen.. :) Imorgon är det äntligen fredag, och då fyller Anna år !! :D <3 På lördag blir det fest hos Anna och innan ska jag fota massa fina bilder på oss då. Asså jag ska fixa hennes hår, ...

Av Amanda Johansson - 28 november 2012 20:17

Hej !! :) Vad händer ? - Sitter iallafall just nu bara och tänker på typ allt.. Ska snart gå och göra iordning kläderna till genrepet imorgon så jag inte glömmer. :) Blir ju skola imorgon.. Men detta fick bli ett väldigt kort inlägg för måste duscha ...

Av Amanda Johansson - 28 november 2012 15:29

Hej alla fina ! :) Är hemma och är sjuk.. Skit också !! Måste typ va frisk imorn för då har vi genrep med dansen.. Annars kommer det inte gå bra alls.. Alltså nu pratar jag om dansen vi ska uppvisa vecka 49 inte streetdancen.. Den ska vi uppvisa veck...

Av Amanda Johansson - 27 november 2012 20:09

Hej ! Mår piss.. Har så jävla ont i magen, (mår illa och det känns som arr jag ska spy) och ont i huvudet.. :( Jag vill inte bli sjuk.. Men men, eftersom att min syrra har typ mag sjuka så kommer säkert jag också att få det nu.... NEEJ !!! :( Ligger ...

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards