amiizlife

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Amanda Johansson - 17 november 2012 22:56

Tjabba nattugglor ! :P Nej men hej ! Det är inte ens natt än, haha men jag är trött som vanligt, det är för att jag vaknar för tidigt på morgonen.. Fy på mig :c Haha, nej men jag är ensam här nere för alla har gått upp eller ner, jag vet inte.. Men jag vågar inte gå upp till mitt rum för då kanske trappen går sönder när jag går på den och då flyger jag ner till källaren och så slår jag ihjäl mig och det vill jag inte, men iallafall så bestämde jag mig för att stanna här nere i soffan tills jag vågar gå upp, vilket kanske är imorgon eller när någon kommer ner och hjälper mig upp haha ! :) Nej men jag är övertrött och så är det bara, godnatt ! :D Dissa mitt face, hejdå jag är trött !

Av Amanda Johansson - 17 november 2012 20:13

Hej på er alla fina ! <3 Fick just er super gulligt meddelande av Emre ! :D <3 Anna tyckte allt att vi var gulliga ! ;) Hundra miljoner mil stoppar oss inte, eller så långt är det ju inte emellan oss men iallafall.. xD Jag älskar honom jätte mycket och så är det bara, ingen kan ta det ifrån mig ! <3

 

Och här en super fin bild på världens bästa pojkvän ! <3 :)

 

Why so serious ? ;) Nej men han var jätte söt ! :) <3 Kram <3

Av Amanda Johansson - 17 november 2012 15:10

Halloj ! :) Just nu sitter jag och Anna hemma hos mig och Anna håller typ på att smygfota mig hela tiden.. Fy på dig Anna ! :c Men vi har iallafall vart på stan nyss och innan vi gick hem så gick vi och hälsade på Annas mommo. :) Här kommer två bilder från idag :)

   

Ha det bra, hej ! :)

Av Amanda Johansson - 17 november 2012 11:07

Tjo ! Tänkte bara slänga in ett inlägg nu innan jag drar på stan och det får bli en superbra 1D låt, hehe ! ;) Nej men allvarligt så är den verkligen jätte bra ! :)

Och sen tänkte jag bara visa en jätte rolig video på en sjukt skön tjej, haha värt att titta ! :D

HAHAHAHAHA OMGGG !!!!! :D

Av Amanda Johansson - 17 november 2012 10:55

God morgon eller nått sånt.. :) Vaknade för en timma sen prick, haha nej men jag vet inte.. Ska snart på stan med Anna, var inte igår med mamma och mommo, dem var för sega så pallade inte hehe ! ;) Idag blir det väl bara att var med Anna, kanske kommer upp en videoblogg senare idag om jag pallar :) Men bara kanske, ska fa ner nu och fixa mig färdigt, ni får ha det bäst ! :) Kram <3

 

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards