amiizlife

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Amanda Johansson - 19 november 2012 22:22

Hej alla fina ! <3 Förlåt för att jag inte bloggat så mycket idag men har vart så himla trött, måndag ni vet haha ! :) Nej men tänkte bara säga godnatt.. Imorn börjar jag nio, upp på prao, fullt upp där, hem, äta, streetdance, hem, duscha, snacka med Emre och sova.. Typ så kommer min tisdag att se ut. :) Men nu ska jag då iallafall sova så jag pallar vakna imorn, haha ! Godnatt, bloggar imorn när jag kommer hem.. Kram <3

 

Av Amanda Johansson - 19 november 2012 16:30

Hej ! Har typ just kommit hem från praoen. :) Tänkte lägga ut några bilder och det men eftersom vi har tystnadsplikt och inte får lägga ut några bilder på kunderna eller nämna några namn och säga vad dem har gjort så lägger jag bara upp bilder på mig och Anna när vi är i vitarummet och bollrummet, haha ! ;) I vitarummet är allting vitt, och det är typ ett avslappningsrum som man kan lyssna på lugn musik och det. Sen finns det mysiga små lampor också där. :) Bollrummet är ganska litet och mörkt. Där finns också ett bollhav med massa bollar. :) På rasten så gick jag och Anna till bollrummet och hade bollkrig med dem där små bollarna, askul haha ! ;) Men här är några bilder..


Vitarummet..

 


 


 


 


   


Bollrummet..

 


 


 


   


Ha det så bra så länge, kram ! <3 :) 

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards