amiizlife

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Amanda Johansson - 21 november 2012 17:16

Heej ! :) Tänkte just precis äta middag typ men tänkte först skriva ett inlägg, hehe ! ;) Men har ont i huvvet och är sjukt trött, vart mycket på praoen idag.. :) Men kul har det vart, även fast Anna var sjuk idag men jag har ju fått jobba med 2 andra tjejer :) En som är 17 och som också praoar där fast i tre veckor och en tjej som är 19, fast hon brukar jobba där lite då och då. :) Sen har jag ju såklart vart med massa olika kunder, det är ju det som är grejen med Resurs Center.. :) Men iallafall så är jag sjukt trött nu.. :P Och hungrig så ska äta nu.. :) Kram ! <3


Emre, logga in nångång då !! <3 ^-^

 

Favorit i repris ! ;)

Av Amanda Johansson - 21 november 2012 12:05

Hej alla fina ! :) Sitter just nu i personalrummet och har rast. Anna är sjuk idag så jag får jobba själv... Men min rast slutar klockan halv ett men jag slutar för dagen klockan två :) Men måste gå nu så vi ses, blev ett kort litet inlägg, haha.. Kram ! :)

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards