amiizlife

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Amanda Johansson - 16 november 2012 22:57

Hahah, jag är övertrött och vet inte riktigt vad jag håller på med.. xD Dissa rubriken, jag hade inget att gör.. Hehe ! ;) Den var jävla grym iallafall :D Eller så inte.. :( Okej men nu bjuuuuuuder jag på en bild jag tog nyss.. Dissa mitt face, men vad Albin håller på med det vet jag då inte.. xD

Hehe, jaa vad gör han ? Försöker han dricka eller ? Men då är det väl enklare om han lyfter på koppen eller vad säger ni ? Okej jag är övertrött och ska sova nu godnatt. :)

Av Amanda Johansson - 16 november 2012 19:59

Just nu sitter jag och Lotta nere i källaren med godis och massa gott och tittar x factor. :) Den har alldeles just börjat :) Vem tycker ni ska vinna ? Jag håller iallafall starkt på J.E.M och Malcolm :) Dem är bara så sjukt bra, eller det är ju alla menmen... Ska fortsätta titta nu, annars blir Lotta sur på mig om jag sitter på datan hela tiden, hehe ;) Kram <3

Av Amanda Johansson - 16 november 2012 17:59

Hej alla fina ! :) Vad gör ni ? Själv sitter jag bara och degar framför datorn.. :P Nej men jag pallar inte göra nått precis.. Är lite sur för Lisa har tagit min sånhär grej som man lägger i ansiktet, inte foundation men nått annat, inte concealer (stavn..?) men skit samma och hon har tagit min sån och hon är i Luleå och ska vara där resten av veckan... Huh ? :/ Men som tur har man en underbar mamma som var på stan just precis när jag upptäckte det så hon skulle köpa en ny åt mig som INTE Lisa får ta !!! :) Jag saknar min underbara pojkvän.. :( <3 Han var inne på facebook nyss och vi snackade men sen skulle han äta och sen dra ut.. Jag har inte snackat med han på en hel halvtimme... :( Asså jag är konstig, jao jag vet.. ;) Men jag saknar han bara mer och mer hela tiden, han är världens underbaraste och finaste och jobbigaste människa, men jag älskar honom ändå ! <3 Men nu ska jag dra, ni får ha det bäst ! Puss <3

Av Amanda Johansson - 16 november 2012 13:30

Tjabba ! ;) Har just slutat och nu har jag HELG !! :D Nästa vecka har vi pro hela veckan, jag och Anna ska praoa på mammas jobb, Resurs Center :) Ska fara på stan med mamma och mommo snart, mommo ville att jag skulle följa med. :) Ska väl antagligen bara gå runt och titta.. Men sen ska jag hem och duscha och sen ska jag bara ta det lungt, och vara hemma lite med mommo och moffa när dem för en gångs skull är här och så ska jag väl snacka med Emre och det ! :) <3 Ungefär så kommer min fredag se ut. :) Men nu ska jag göra mig i ordning och sen dra upp på stan, ni får ha det så bra så länge. Bloggar senare. :) Kram <3

 

Jaa, ungefär sådär kan det se ut om jag och Anna har tråkigt och inget att skriva om.. ;)


Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards