amiizlife

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Amanda Johansson - 26 november 2012 17:12

Tänkte lägga ut ett par låtar som jag brukar lyssna på, och som är bra ! (enligt mig) Dock så blir det inte 1D den här gången även fast jag lyssnar på dem hela tiden, men tänkte vara snäll med dem som inte gillar 1D...

"Luckiest girl", en sjukt bra låt som jag fastnat i efter att jag kollat portkod 1321.. :)


"Kallenavn", har börjat lyssna på den för min brorsa brukar lyssna på den så jag har typ "fastnat" i den.. xD


"Troublemaker", har fastnat i den också som i dem andra låtarna.. :P


Och sen den sista låten.. :)

"Hungry Hearts", ganska bra sisådär ! :)

Av Amanda Johansson - 26 november 2012 10:29

Hej alla ! :) Just nu har jag rast så jag passade på att blogga.. Sitter i korridoren med Anna och Moa och chillar, vi börjar snart.. :) Men det här fick bli ett kort inlägg för jag börjar nu !! :) Kram <3

Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards