amiizlife

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Amanda Johansson - 18 november 2012 20:39

Vad gör ni ? :) Jag sitter iallafall uppe på mitt rum och videochattar med Emre. <3 Anna gick hem för ett tag sen, asså alltid när jag är med henne på kvällen så skrattar vi åt allt.. xD Men är sjukt trött, och har prao imorgon så jag börjar nio ! Chill ! :D Får sova lite längre.. xD Men nu ska jag gå ner och fixa färdigt till imorgon så vi ses senare :) Kram ! <3

Av Amanda Johansson - 18 november 2012 20:09

Haha, jag och Anna hade typ inget att göra så vi gjorde en utmaning att man skulle äta en oliv (vilket är det äckligaste som finns) och en sked med mjöl.. xD Såhär såg det ut..

Haha, jaa.. :P

Av Amanda Johansson - 18 november 2012 13:34

Tja ! Asså jag har verkligen inget att göra men problemet är ju att jag inte orkar eller vill göra något.. :P Bara sitta och ruttna tills jag för nån ide på något att göra, nej men palla ! Tråkigtliv.se eller vadå ? ;) Hojja, jag hatar söndagar.. Finns absolut ingenting att göra.. Stan är inte ens öppen, och jag orkar inte vara med någon eller göra något, där ser ni ! Söndagar är värsta latis dagarna därför hatar jag dem..

Av Amanda Johansson - 18 november 2012 12:37

Godmorgon typ ! :) Har just duschat och ätit frukost och nu sitter jag oh bloggar.. (jag vet att det är intressant att veta.... haha, nej.) Men imorn har jag prao iallafall, kul ! ;) Jag ska ju praoa med Anna på min mammas jobb, asså på resurs center och för er som inte vet vad det är så är det typ en förskola för utvecklingsstörda, det kommer bli jätte kul att på prova på något nytt för har annars bara praoat på hotell och två olika affärer ! :) Men vi får ju se. :) Tänkte länka till en super bra låt, för det är One Direction såklart ! Haha ! :P

Asså jag dör !! <3 Kram <3


Presentation


Hej på er. Jag heter Amanda och är 13 år. Bor i kalla Kiruna högst upp i Sverige. Jag älskar One Direction och dansar streetdance på fritiden. :) Hoppas ni gillar det ni läser och fortsätter att bläddra.. :) Ha det bra !

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha frågestund ? :) (då måste ni fråga mycket och jag svarar i videoinlägg)
 Ja !
 Nej !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards